Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis www.

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w Polityce Prywatności. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.

Rollupy

Stojaki reklamowe zwane potocznie rollupami to innowacyjne systemy do prezentacji treści (np. reklamy), oferujące dużą powierzchnię ekspozycyjną, która w łatwy sposób może być zwinięta do będącej integralną częścią systemu kasety. Dzięki temu jego przechowywanie nie wymaga wiele miejsca, a powierzchnia reklamowa jest doskonale zabezpieczona wewnątrz odpornej na uszkodzenia mechaniczne kasety. Dodatkową zaletą jest to, że zarówno składanie, jak i rozkładanie przebiega szybko i sprawnie (po odpięciu masztu materiał zwija się automatycznie przy użyciu siły skumulowanej w sprężynie kasety). Zwykle tego typu systemy wystawiennicze wykonane są z lekkich materiałów (np. aluminium), choć dostępne w sprzedaży są także np. drewniane. Są one cięższe od swych aluminiowych odpowiedników, jednak są bardziej eleganckie i pasują np. do recepcji hotelowych, które często obudowane są drewnem lub kamieniem. Systemy typu rollup zwykle są jednostronne, jednak na rynku dostępne są także wersje dwustronne. Materiał reklamowy posiada cechę wysokiej nieprzepuszczalności dla światła i może być zadrukowany np. przy użyciu cyfrowej technologii lateksowej HP.