REGULAMIN SKLEPU
www.integart.com.pl
ROZDZIAŁ I
DEFINICJE
- Sprzedający – rozumie się przez to Integart sp. z o.o. 55-330 Błonie, ul. Maszynowa 1, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000493655, NIP: 913-16-16-456.
- Zamawiający – przedsiębiorca, w rozumieniu art. 43¹1 k.c., rozumie się przez to osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, zwanym też dalej Klientem, posiadającą numer NIP, która:
- wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dawniej Ewidencji Działalności Gospodarczej) lub do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego i
- poprzez Sklep zawiera umowę ze Sprzedającym w celu związanym bezpośrednio bądź pośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego, działający pod adresem: www.sklep.integart.com.pl.
- Towar– rozumie się przez to produkty oferowane przez Sprzedającego w ramach Sklepu do sprzedaży, zwane też dalej Produktami, zgodnie z informacjami na stronie www.integart.com.pl.
- Cennik– rozumie się przez to listę Towarów wraz z ich oznaczeniami i cenami znajdujące się na stronie www.integart.com.pl.
- Cena – rozumie się przez to cenę netto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą kosztów dostarczenia Towaru oraz podatku VAT;
- Zamówienie – rozumie się przez to ofertę skierowaną do Sprzedającego przez Zamawiającego w formie elektronicznej zgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu, dotyczącą nabycia Towaru na zasadach i w formie wskazanej w niniejszym Regulaminie;8.OWS Sprzedającego- Ogólne Warunki Sprzedaży Sprzedającego, których treść dostępna jest na stronie internetowej Sprzedającego pod adresem www. integart.com.pl
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy;
- Godziny robocze– godziny od 8:00 do 16:00 w Dniach roboczych;
- Koszty dostarczenia Towaru– rozumie się przez to koszty poniesione przez Sprzedającego niezbędne do dostarczenia Towaru Zamawiającemu zgodnie z Zamówieniem.
- Konto – konto założone dla Zamawiającego w Sklepie w wyniku procesu rejestracji;
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana między Klientem a Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło
- Serwis– witryna internetowa Sklepu Sprzedającego;
- Regulamin– niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu.
ROZDZIAŁ II
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin
Niniejszy regulamin reguluje warunki korzystania ze Sklepu, a w szczególności:
- zawierania za pośrednictwem sklepu internetowego www.integart.com.pl umów sprzedaży produktów oraz określa zasady wykonywania tych umów,
- dostarczania treści marketingowych dot. Sklepu za pomocą̨ newslettera,
- świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego.
2. Informacje o Sklepie
- Sklep działa pod adresem www.integart.com.pl i jest prowadzony przez Sprzedającego.
- Korzystanie ze Sklepu jest możliwe przy pomocy sprzętu komputerowego z zaktualizowanym oprogramowaniem z dostępem do Internetu, poprzez najnowszą wersję przeglądarki internetowe tj. Chrome lub FireFox.
- Do składania Zamówień w Sklepie uprawnieni są tylko Zamawiający spełniający warunki określone w Rozdziale I w ust.2.
- Regulamin określa wyłącznie zasady zawierania i wykonania umów sprzedaży zawieranych w Sklepie.
3. Rejestracja
- Złożenie Zamówienia i zakup Towaru jest możliwy po dokonaniu rejestracji.
- W celu dokonania rejestracji Zamawiający zobowiązany jest poprawnie wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronach Sklepu, wskazać unikalny login i hasło, dzięki którym możliwe będzie logowanie się do Konta.
- Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Zamawiający oświadcza, że jest przedsiębiorcą i będzie dokonywał zakupów w Sklepie wyłącznie w celu związanym bezpośrednio bądź pośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Warunkiem koniecznym do rejestracji jest złożenie przez Klienta oświadczeń o tym, że zapoznał się z treścią Regulaminu oraz w całości akceptuje jego postanowienia, jak również to, iż do każdej umowy zawieranej przez Klienta ze Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu będą miały zastosowanie aktualne Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS Sprzedającego).
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu oraz akceptacji jego postanowień składane jest przez Klienta bezpośrednio przed wysłaniem Formularza Rejestracji, poprzez zaznaczenie właściwego pola obejmującego treść tego oświadczenia. Niezaznaczenie wskazanego pola i tym samym niezłożenie powyższego oświadczenia uniemożliwia skuteczną rejestrację.
- Oświadczenia o akceptacji aktualnych Ogólnych Warunków Sprzedaży (OWS Sprzedającego), składane są przez Klienta bezpośrednio przed wysłaniem każdego Zamówienia, poprzez zaznaczenie właściwego pola obejmującego treść takiego oświadczenia. Niezaznaczenie wskazanego pola i tym samym niezłożenie powyższego oświadczenia uniemożliwia skuteczne wysłanie Zamówienia
4. Zamówienie
- Złożenie Zamówienia w Sklepie możliwe jest jedynie po zalogowaniu się do Konta.
- Złożenie Zamówienia możliwe jest 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia.
- Realizacja Zamówienia odbywa się w Godzinach Roboczych w Dniach Roboczych.
- Sprzedawca dopuszcza wyznaczenie innych Dni Roboczych, w których Zamówienia nie będą realizowane po uprzedniej informacji umieszczonej w Sklepie.
- Po wybraniu Towarów Zamawiający umieszcza je w wirtualnym koszyku, zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną w Sklepie. Przez cały czas trwania zakupów Zamawiający ma możliwość przeglądania zawartości swojego koszyka.
- W formularzu Zamówienia Zamawiający wskazuje obowiązkowo dane oznaczone jako dane obligatoryjne oraz może dodatkowo wskazać inne dane, nieoznaczone jako dane obligatoryjne.
- Warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia jest:
- poprawne wypełnienie pól formularza Zamówienia oraz
- potwierdzenie Zamówienia zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną w Sklepie oraz
- akceptacja Regulaminu Sklepu w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia,
- akceptacja OWS Sprzedającego, podczas składania Zamówienia
- Regulamin w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia stanowi integralną część umowy sprzedaży.
- Akceptacja Zamówienia przez Sprzedawcę następuje przez przesłanie do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji (email o temacie “Zamówienie w trakcie realizacji”), wskazujące numer Zamówienia, zamówiony Towar, Cenę jednostkową i zbiorczą Towaru, Koszty dostarczenia Towaru i adres dostawy Towaru. Akceptacja ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Zamawiającego oferty.
- Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Umowa
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Złożenie Zamówienia przez Zamawiającego nie oznacza zawarcia ze Sprzedającym umowy sprzedaży.
- Składając Zamówienie Zamawiający składa Sprzedającemu ofertę zakupu Towaru objętego Zamówieniem.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili dojścia do Zamawiającego oświadczenia Sprzedającego o akceptacji złożonej przez Zamawiającego oferty zakupu Towaru objętego Zamówieniem.
- W przypadku każdej umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu, miejscem zawarcia umowy jest siedziba Sprzedającego
- Do wszystkich umów sprzedaży Towaru zawieranych za pośrednictwem Sklepu zastosowanie mają aktualne OWS stosowane przez Sprzedającego, których aktualna treść dostępna jest na stronie internetowej Sprzedającego, chyba że Klient i Sprzedający uzgodnią, że określone postanowienia Ogólnych Warunków Sprzedaży nie mają zastosowania w odniesieniu do konkretnej umowy lub umów. Powyższe uzgodnienia Klienta i Sprzedającego mogą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
- W przypadku ewentualnych rozbieżności między treścią Regulaminu a treścią OWS pierwszeństwo w stosowaniu mają postanowienia Regulaminu.
- Sprzedawca zobowiązuje się w ramach zawartej w wyżej wskazany sposób umowy sprzedaży do realizacji Zamówienia zgodnie z treścią Zamówienia wskazanego Zamawiającemu w akceptacji Zamówienia.
- Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę Ceny + VAT wraz z Kosztami dostarczenia Towaru oraz odbioru Towaru.
- W przypadku braku uznania rachunku bankowego Sprzedającego kwotą Ceny Zamówienia + VAT i Kosztów dostarczenia Towaru w terminie wskazanym w Punkcie VII.4 poniżej Sprzedający nie zrealizuje Zamówienia i odstąpi od Zamówienia.
6. Dostępność Towaru
- Każdy z Towarów dostępny jest od 1-5 dni roboczych, przy czym terminy te są orientacyjne i nie wiążą Sprzedającego. Wskazana ilość dni do wysyłki to orientacyjny czas liczony od przyjęcia danego zamówienia do realizacji- do momentu wysłania zamówionego Towaru, w ciągu którego nastąpi nadanie przesyłki z zamówieniem. bezpośrednio do Klienta lub do wskazanego przez Klienta oddziału firmy Integart Sp. z o.o.
- W przypadku, gdy Sprzedający nie jest w stanie zrealizować Zamówienia w terminie wskazanym w Sklepie, Zamawiający informowany jest niezwłocznie o tym fakcie drogą mailową, za co Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności Zamawiający w przypadku nie wyrażenia zgody na dłuższy termin realizacji ma prawo w ciągu kolejnych 2 dni od otrzymania tej informacji do anulowania Zamówienia w całości drogą mailową
- Sprzedający w przypadku braku możliwości zrealizowania danego zamówienia zachowuje sobie prawo do anulowania tego zamówienia, o czym niezwłocznie powiadomi drogą mailową Klienta W takim przypadku w terminie kolejnych 14 dni zostaną zwrócone Klientowi wszystkie wpłacone środki.
7. Ceny
- Ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w złotych polskich i są cenami netto, niezawierającymi podatku VAT.
- Ceny nie uwzględniają Kosztów dostarczenia Towaru.
- Wysokość Cen w Cenniku jest wiążąca i nie może być przedmiotem negocjacji.
- Wynagrodzenie za Zamówienie obejmuje zapłatę 100% kwoty Ceny + VAT i Kosztów dostarczenia Towaru.
8. Metody płatności
- Zamawiający ma do wyboru następujące formy płatności:
- przelew z góry na rachunek bankowy,
- szybka płatność online,
- limit kredytowy – udostępniany dla wybranych Klientów (po wyrażeniu pisemnej zgody Sprzedającego, wymaga dopełnienia formalności, uzgadnianej między Klientem a Sprzedającym)
- W przypadku wyboru metody płatności – Przelew z góry na rachunek bankowy lub szybka płatność online (imoje) – Towar wysyłany jest do Klienta po uznaniu rachunku bankowego Sprzedającego nr 46 1050 1575 1000 0090 8111 2824 zapłatą pełnej kwoty Ceny + VAT oraz Kosztów dostarczenia Towaru.
- W tytule zapłaty za Zamówienie należy podać numer Zamówienia. W przypadku szybkiej płatności online przelew wypełniany jest automatycznie.
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać zapłaty Ceny Zamówienia +VAT i Kosztów dostarczenia Towaru w terminie do 5 (słownie: pięciu) dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Zamawiającego Akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę.
9. Faktury VAT
- Każda otrzymana wpłata (przy metodzie płatności – Przelew z góry na rachunek bankowy) będzie dokumentowana fakturą zaliczkową. Szybka płatność online będzie dokumentowana fakturą VAT.
- Faktura VAT wystawiona będzie zgodnie z informacjami podanymi w formularzu Zamówienia.
- Składając Zamówienie w Sklepie, Zamawiający upoważnia Sprzedającego do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.
10. Gwarancja, rękojmia
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona przez Producenta gwarancja, informacja taka może być zawarta przy opisie Produktu w Sklepie, a Sprzedawca dołączy kartę gwarancyjną (o ile posiada taki dokument) do sprzedanego Produktu.
- Wyłączona jest odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towarów.
11. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
- W ramach prowadzenia Sklepu Sprzedający zobowiązuje się̨ do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- Świadczenie przez Usługodawcę̨ usług elektronicznych jest bezpłatne.
- Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
- Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: nazwa firmy, NIP, imię̨ i nazwisko, adres (ulica, numer domu/budynku, miejscowość́ wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostepnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej Newsletter zostaje zawarta w momencie podania na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Newsletter” adresu poczty elektronicznej oraz kliknięcia pola „Zapisz się”, bądź́ w momencie, w którym klient zaznaczył stosowne pole (check-box) w momencie rejestracji, wyrażające zgodę̨ na usługę Newsletter.
- Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta oraz Newsletter w Sklepie internetowym są̨ zawierane na czas nieoznaczony.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostepnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym przez Usługodawcę̨ w każdej chwili (np. usunięcie konta Użytkownika). Wypowiedzenie umowy następuje bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn:
- Wypowiedzenia umowy można dokonać́ poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy sklep@integart.com.pl lub też pisemnie na adres Usługodawcy (wskazany na wstępie niniejszego regulaminu).
- Umowa w takim przypadku wygasa po upływie 7 dni od chwili otrzymania przez Usługodawcę̨ wypowiedzenia.
- Usługodawca ma prawo wypowiedzieć́ umowę̨ o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Użytkownik dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
- Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie wiąże się̨ z utratą praw już̇ nabytych przez Klientów korzystających z Sklepu internetowego Sprzedawcy.
ROZDZIAŁ III
DOSTAWA
Formy, koszty i terminowość dostawy
- Koszty dostarczenia Towaru są podawane w Serwisie w czasie składania zamówienia. Koszty dostarczenia Towaru są niezależne od Ceny Towaru i są pokrywane w całości przez Zamawiającego.
- Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej (Przewoźnika) lub po uprzednim uzgodnieniu przez Strony w wybranym oddziale Sprzedającego na terenie kraju.
- W przypadku wyboru odbioru w oddziale, zamówienie czeka na odbiór 7dni.
- W sytuacji braku możliwości odbioru Towaru we wskazanym terminie realizacji, Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego przesłania stosownych informacji Sprzedawcy drogą e-mail, w celu ustalenia nowego terminu odbioru.
- W przypadku Zamówień składających się z kilku rodzajów Towarów, które mają zostać dostarczone jedną przesyłką kurierską, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedającego ostatniego Towaru z danego Zamówienia.
- Do każdej przesyłki Sprzedawca dołącza dowód sprzedaży i/lub umożliwia pobranie stosownego dokumentu z panelu Klienta.
- Z chwilą wydania Towarów będących przedmiotem Zamówienia złożonego przez Klienta Przewoźnikowi lub bezpośrednio Klientowi (w przypadku odbioru osobistego w Oddziale) przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.
- Przy dostawie Towaru Zamawiający ma obowiązek zbadać Towar objęty Zamówieniem i sprawdzić, czy Towar posiada uszkodzenia wynikłe z transportu, czy opakowanie Towaru jest nienaruszone i czy przesyłka jest zgodna z Zamówieniem. Stwierdzenie przy kurierze uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest jedyną podstawą do rozpatrzenia reklamacji, o której mowa w Rozdziale IV. O zaistniałej sytuacji należy bezzwłocznie zawiadomić Sprzedającego zgodnie z zasadami skazanymi w Rozdziale IV.
- Sprzedający nie odpowiada za szkody wynikłe z niepoprawności danych podanych przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, spowodowanych przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru.
- Przyjmuje się, że osoba odbierająca Towary w imieniu Klienta jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak również dokonania innych czynności z tym związanych.
- W przypadku jednokrotnego nieodebrania przez Klienta Zamówionych Towarów, jeżeli były one dostarczane za pośrednictwem Przewoźnika, lub nieodebrania ich w terminie 7 dni od otrzymania powiadomienie o gotowości Towaru do odbioru w punkcie odbioru osobistego-oddziału, Sprzedający ma prawo rozwiązać zawartą Umowę z Klientem w trybie natychmiastowym. Ponadto Klient jest zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych przez Sprzedającego z tytułu nieodebrania Towarów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie.
ROZDZIAŁ IV
REKLAMACJA TOWARU
- Wady Towaru zakupionego od Sprzedającego Zamawiający zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
- Zgłoszenie reklamacyjne winne zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@integart.com.pl lub w formie pisemnej, na adres: 55-330 Błonie, ul. Maszynowa 1 z dopiskiem „Sklep internetowy”.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia oraz dołączyć dokładny opis wady Towaru, swoje dane, a także kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
- Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia pocztą elektroniczną na adres właściwy dla zgłaszania reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
- Koszt wysyłki reklamowanego Towaru do Sprzedającego ponosi Zamawiający, w razie uwzględnienia reklamacji przesyłka zwrotna zostanie opłacona przez Sprzedającego. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
ROZDZIAŁ V
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedający.
- Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedający zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności Sprzedającego, która dostępna jest pod adresem www.integart.com.pl
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, tj.:
- realizacji Zamówienia;
- zamieszczenia Zamawiającego w bazie Zamawiających;
- założenia i utrzymania Konta Zamawiającego,
a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Dane osobowe Zamawiającego chronione są̨ przez Sprzedającego zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie będą̨ przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, które nie będą̨ do tego uprawnione.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
ROZDZIAŁ VI
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO
- Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta, a w szczególności Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z:
- niedostosowania się Zamawiającego do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Sprzedający się posługuje;
- braku możliwości dostępu do Serwisu wynikającego z przyczyn od Sprzedającego niezależnych;
- siły wyższej;
- awarii, przyczyn leżących po stronie Access providerów, dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania Zamawiającego;
- niewłaściwego korzystania ze Sklepu przez Zamawiającego;
- krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Sklepu.
- Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Zamawiającego, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, całkowitą odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- O każdorazowej zmianie adresu poczty elektronicznej Zamawiający, który się nim posługuje w komunikacji ze Sprzedającym, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Sprzedającego. W przypadku likwidacji lub zmiany adresu poczty elektronicznej Zamawiający jest obowiązany zapewnić przekierowanie przychodzących na stary adres wiadomości na nowy adres tak, aby otrzymywać korespondencję wysyłaną również na stary adres. W braku dopełnienia tych obowiązków Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku zapoznania się przez Zamawiającego z treścią wiadomości.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi, ani za utratę korzyści, jakie Zamawiający mógłby odnieść gdyby mu szkody nie wyrządzono. Całkowita odpowiedzialność Sprzedającego ze wszystkich tytułów nie może przekroczyć kwoty wartości Zamówienia w związku, z którym powstała szkoda.
ROZDZIAŁ VII
DOSTĘPNOŚĆ I ZMIANY REGULAMINU
- Regulamin jest stale dostępny na stronie Sklepu.
- Złożenie Zamówienia oznacza akceptację Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.
- Sprzedający jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiana Regulaminu staje się skuteczna w stosunku do Zamówień złożonych po umieszczeniu na stronie Sklepu nowego brzmienia Regulaminu.
ROZDZIAŁ VIII
KONTAKT ZE SKLEPEM
- Adres Sprzedającego: 55-330 Błonie, ul. Maszynowa 1
- Adres e-mail Sprzedającego: sklep@integart.com.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 71 315 31 91
- Numer rachunku bankowego Sprzedającego 46 1050 1575 1000 0090 8111 2824.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedającym za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedającym w godzinach 8:00-16:00
ROZDZIAŁ IX
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w Serwisie. Każdy ma możliwość samodzielnego dostępu i zapoznania się z treścią Regulaminu.
- Zakazane jest dostarczanie przez Zamawiającego jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 kwietnia 2020r.
- W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy oraz w okresie zawieszenia działalności gospodarczej Zamawiający nie jest uprawniony do korzystania ze Sklepu, w związku z tym zobowiązany jest do nie składania Zamówień w tym okresie i poinformowania Sprzedającego o zaistnieniu wskazanej okoliczności. W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy Zamawiający powinien niezwłocznie wyrejestrować się ze Sklepu.
- Wszystkie osoby fizyczne, zawierające umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą (niezależnie od charakteru tej umowy), traktuje się jak przedsiębiorców, i tym samym do tych osób nie stosuje się przepisów konsumenckich.
- Sklep zastrzega sobie prawo do:
- wycofania poszczególnych produktów ze Sklepu,
- zmiany Cen oraz ilości Towarów w Sklepie,
- wprowadzania nowych Towarów do Sklepie,
- przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.
Wer. 03-03-2021